LIVRAM GRATUIT BUCHETE IN BRAILA, PRIMESTI GRATUIT O FELICITARE LA FIECARE COMANDA

Politică de returnare

Conform OUG 34/2014, clientii www.florariebraila.ro au dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea niciunui motiv.

  1. Clientii www.florariebraila.ro au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile sunt produse perisabile, deci nu se pot returna, iar jucariile, vasele si vazele se pot returna.
  2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa Str. Sebesului, Nr. 10, Bl. O 1, Ap. 45, Brăila prin orice curier rapid doriti, insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).
  3. Costul aferent transportului coletului de retur va fi platit de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
  4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
  5. Coletul trebuie trimis la sediul www.florariebraila.ro in maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
  6. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 de zile trec de la ultima care a fost primita).

florariebraila.ro acorda o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza pentru calitatea acestora. Clientii www.florariebraila.ro vor avea tot suportul necesar in cazul dorintei de returnare a unui produs.