Politică de returnare
Conform OUG 34/2014, clientii www.florariebraila.ro au dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea niciunui motiv.
- Clientii www.florariebraila.ro au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile sunt produse perisabile, deci nu se pot returna, iar jucariile, vasele si vazele se pot returna.
- Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa Str. Sebesului, Nr. 10, Bl. O 1, Ap. 45, Brăila prin orice curier rapid doriti, insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).
- Costul aferent transportului coletului de retur va fi platit de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Coletul trebuie trimis la sediul www.florariebraila.ro in maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
- Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 de zile trec de la ultima care a fost primita).
florariebraila.ro acorda o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza pentru calitatea acestora. Clientii www.florariebraila.ro vor avea tot suportul necesar in cazul dorintei de returnare a unui produs.